
-
ELSA
2024-10-17 12:57
这个老师上课上的比较快。

-
Yuu
2024-10-13 11:34
良い先生です

-
YUKA
2024-10-10 10:33
Callan Method を受講しました。聞き取りやすい英語でスピーディーに進みます。また受講したいと思います。

-
Hideki
2024-10-06 11:44
none

-
haru
2024-10-02 12:27
とても優しい先生です

-
Shadow Time
2024-09-23 10:26
発音が少し癖がある

-
Hiro
2024-09-14 11:27
Sometime the voice became a little bit small and it was a little bit hard for me to hear at that timing.

-
KASHINNE
2024-09-09 12:28
Thanks for the training. It was good for me to focus listening and speaking.

-
Yuko
2024-09-06 11:59
Thank you for another enjoyable lesson. I am not good at Topic Conversation, but thanks to your guidance, I managed to talk about it. Thank you very much.

-
Tomo
2024-08-28 11:56
ボキャブラリービルダー中級受講。予習より先に進んでしまい、解答に時間がかかりすぎ、申し訳なく感じました。それでなのかわかりませんが、終わりの挨拶してる途中に先生がいなくなりました。