
-
Yuanbao
2026-04-05 13:27
说话慢一点!!!!!!!!!!!!!!??????!?!?!?!?!?!?!?!!?!??!!?!?!

-
tsukky
2026-03-29 18:58
今回もとても優しく丁寧に教えてくれました。ありがとうございました。また受けます!

-
tsukky
2026-03-28 18:57
二回連続ありがとうございました。

-
tsukky
2026-03-28 18:27
今回も優しくたくさん褒めてくれてありがとうございました。

-
Andy
2026-03-27 05:33
我们的要求无视

-
Andy
2026-03-24 21:57
请多给小朋友一点思考的时间,我们迟几分钟下课没意见

-
tsukky
2026-03-23 16:57
いつも優しく笑い合いながら授業を受けて楽しいです。今回もありがとうございました。

-
tsukky
2026-03-21 18:57
Thank you for the second lesson today. I'm giving you the same evaluation as before.

-
tsukky
2026-03-21 18:28
Thank you again for teaching me English in such a kind and engaging way. I will continue studying English.

-
Nagi
2026-03-21 16:28
楽しくレッスンが受けられました。発音が綺麗で聞き取りやすかったです。
ありがとうございました。