
-
Taiga
2024-07-02 07:27
とても良い先生です!

-
Yuri
2024-07-01 18:30
生まれて初めての英語のレッスン、とても楽しかったです。

-
pikanyan
2024-06-29 18:33
Thank you for teaching me how to read words and how to speak long sentences. It was easy to understand because you taught me in detail using chat!

-
Maho
2024-06-29 09:03
3歳の娘に楽しく指導してくれました。とてもよかったです。

-
Kazu
2024-06-29 09:00
楽しかった

-
Ichino
2024-06-29 06:28
Jojo先生たのしかったです。ありがとうございました。またやります💯💮❤️

-
K
2024-06-22 07:28
She was really friendly

-
Vincy
2024-06-19 20:56
Not bad

-
Rii
2024-06-18 09:56
ビジネス英語を受けましたがかなり勉強になりました!

-
Khandkhvv
2024-06-17 17:56
thanks