
-
Kei
2024-03-17 08:58
会話初心者の私に素晴らしいレッスンをしていただきました。ありがとうございました。4月からのセブ島でのレッスンが楽しみです。
She gave me a wonderful conversation lesson, which was very helpful for me as I am a beginner. Thank you very much. I'm looking forward to lessons in Cebu Island starting in April.

-
Taiki
2024-03-17 07:34
言葉がはっきりしててわかりやすかった。

-
Aya
2024-03-13 09:57
凄くわかりやすく、わからないことはパソコンに日本語を打ち込むと英語を教えて下さり、ゆっくり会話も待ってくれたので、良かったです。

-
Saki
2024-03-12 10:01
Her English is easy to hear.

-
fumika
2024-03-11 17:58
ずっと、笑顔で、とても、たのしかったです。お気に入りです。とても,優しい先生です。

-
Kevin
2024-03-10 18:56
😍😘🥰😍😘🥰😍🥰😍😘😍😘😙😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘🥰😍😘😙😚😙😋😍😘

-
Toru
2024-03-09 20:28
She is great teacher.

-
YiYan
2024-03-09 19:56
very good

-
Hiro
2024-03-09 17:27
Calantha-san.
Thank you very much for your kind lesson.

-
ChiCho
2024-03-09 09:28
分かりやすかった。またこの先生👩🏫がいいです。