
-
Yusuke
2023-04-15 07:16
楽しくレッスンを受けることができました。
短い時間でしたがフリートークも楽しめました。

-
Shinjiro
2023-04-06 08:26
すっごく優しいです。

-
Sakiko
2023-03-28 04:43
The speed of speaking is fast, but the English was very easy to understand.
It was a very fulfilling lesson because they gave me time to ask questions and talk properly.
I want to take the course again!

-
Ayako
2023-03-23 03:58
Basic English受講。今日も元気をもらえるような楽しい授業でした。ありがとうございました。

-
Mari
2023-03-22 03:28
丁寧で優しい先生でした。

-
Jenson
2023-03-19 21:25
Very good

-
Gerry
2023-03-15 01:58
Lovely classe!

-
Annie
2023-03-12 21:55
👍👍👍👍👍

-
Yushi
2023-03-12 00:26
子供向けにゆっくり話してくれるので、子供も大好きです。

-
Reika
2023-03-08 22:26
ネコミミをつけていてかわいかったです(=^x^=)
でも、説明が少しわかりにくかったし、スター⭐︎を一個もくれませんでした🌀