
-
Mio
2025-02-09 10:31
おどってくれて、さいごにたくさんトロフィーがもらえてたのしいじゅぎょうだった。

-
Kurasan
2025-02-08 10:07
ありがとうございました

-
nobu
2025-02-05 15:27
あ

-
Yuichi
2025-02-04 23:31
Thank you for much for very long time lesson! I enjoyed and learned a lot!

-
Momo
2025-02-02 20:27
とっても可愛いうさぎ🐇🐰や星⭐️🌟のステッカーを送ってくれる🌷💐🌹🌸🌼🌈

-
Cynthia
2025-02-02 15:26
更生动热情

-
Yuichi
2025-01-28 23:16
It was nice talking with you! Thank you so much!

-
Lucky
2025-01-27 10:26
非常滿意****

-
Yuichi
2025-01-26 23:18
I really enjoyed talking with you! Thanks a lot!

-
Lucky
2025-01-22 10:26
非常滿意****