
-
KYOKA
2024-01-15 05:03
初めての教材でしたが、楽しそうに受講してました。

-
SATOSHI
2024-01-14 12:31
久しぶりに予約がとれてよかったです。カランでテンポよく学習できました。

-
Mariko
2024-01-11 11:01
Great teacher

-
RYOTA
2024-01-09 11:26
Thank you for your class. It was good.

-
kana
2024-01-07 13:42
子供も安心して受けれました

-
Sato
2024-01-07 10:45
カラン6を受講しました。明るくフレンドリーな先生です。話すスピードは速いですが、発音は明瞭で聞き取りやすかったと思います。適度に間違いを指摘してくれ勉強になりました。

-
KEIICHIRO
2024-01-05 10:20
Thank you for today’s lesson, Kierulf. And thank you for correcting a lot of my English. You always write the correct answer on the whiteboard. That would really help. I hope it will be a wonderful year for you.

-
Kuromi
2024-01-03 20:56
very good

-
KEIICHIRO
2023-12-27 20:15
Thank you for today’s lesson, Kierulf? You always try your best to improve my English. I’m very surprised at your amazing improving skills compared to the first time. I can’t wait for the next lesson!

-
mao
2023-12-27 18:28
いつも明るく分かりやすい先生です♪