
-
Rin
2023-10-05 16:45
The "most hard" for her was "easy," she said, but she enjoyed it very much.

-
Rin
2023-09-26 16:38
Today her room was filled with her laughter.
Thank you for every time.

-
Honoka
2023-09-26 14:29
いつも通り楽しいレッスンでした。

-
Rin
2023-09-22 14:10
See you tomorrow!!

-
SAKURA
2023-09-21 17:27
楽しかったようです

-
nonco
2023-09-21 14:28
楽しかったです!
またよろしくお願いします☺️

-
Eri
2023-09-19 22:01
インターネット障害で数分遅れてのスタートでしたが、その分長くレッスンをしてくださいました。
たくさんフリートークをしてくださるし、丁寧で、素晴らしい先生です。

-
Rin
2023-09-19 16:36
I had to cancel two lessons in a row last week because she had a high fever.
This week she is all recovered and feeling better.
See you at the lesson the day after tomorrow!

-
Ayaka
2023-09-13 14:43
カランステージ7,8フルブックレビュー
初めてレッスンを受けました。発音がきれいでジェスチャーが多い先生です。ずっと笑顔でレッスンをしてくれるので緊張してしまう方には向いていると思います。先生はブリティッシュイングリッシュを話します。eitherを私はイーザーといつも言ってしまいますが、先生からカランはブリティッシュイングリッシュだからアイザーだよと直されました。

-
MEI
2023-09-13 12:57
とても優しい先生で、ゆっくり話してくださり子供が最後まで笑顔で楽しく取り組むことができました。ありがとうございました!