
-
Ryoga
2023-01-05 19:28
Thank you! The teacher was kind and the children enjoyed the lesson with peace of mind.

-
Wakana
2023-01-05 09:27
凄く楽しかった。🎶

-
Rina
2022-12-29 20:26
とても面白い授業でした。Thank you very much.

-
Mina
2022-12-29 10:58
Very good teacher, I like it very much

-
Ayumi
2022-12-28 17:57
Thank you Arsenal. I really enjoyed your class.

-
Toshi
2022-12-28 09:29
I think it will be easier to understand if you write down the points.

-
Gerry
2022-12-27 06:34
Teacher Arsenal is wonderful
I recommend her classes.

-
Rina
2022-12-22 20:26
優しくていっぱい褒めてもらいました。Thank you so much!

-
Rina
2022-12-20 21:26
たくさん話してくれて本当に楽しかったです。 I really enjoyed my lesson! Thank you.

-
Nats
2022-12-20 20:37
Business English 5を受講。授業に入るときに、Bookは持っている?と確認してくれて、共有に手間取ることもなくスムーズに授業が進みました。アクティビティで正解すると”Right!"”Good!"など笑顔で声かけしてくださり、楽しく授業を受けられました!