
-
TOM
2024-06-10 12:24
it is good

-
Rei
2024-06-07 16:56
とてもいい先生です。ゆっくり話してくれます。優しい先生でした。♥♥♥♥♥💛💛♡

-
Itsuki
2024-06-06 14:55
とても優しい先生で子供が楽しんでいました。

-
Masafumi
2024-06-04 16:25
教え方がいいです。

-
Masaomi
2024-06-04 15:55
poinnto90nisitahougaiitoomoimasu

-
Chihiro
2024-06-03 17:02
優しくおしえてくれましたありがとうございました また習いたいです(>v<)

-
Ken in Mexico
2024-06-03 13:01
Sorry for the trouble I had opening the Callan Method e-book. Thank you for your kind assistance.

-
Ayumi
2024-05-31 16:28
I really enjoyed your class!Thank you so much Nesbit!

-
NANA
2024-05-30 16:25
thank you🎂

-
Mi-chan
2024-05-26 08:58
たくさんお話してくれます。丁寧で、楽しい先生です。