
-
Mari
2024-10-15 19:17
やりやすかったです。

-
MARINA
2024-10-15 02:24
She was kind enough to teach me, even though I did not have a good command of English pronunciation!🥰

-
Mika
2024-10-14 19:51
REMSを受講しました。
明るい先生で楽しくレッスンできましたし、テンポよく進行したのもよかったと思います。

-
Happy
2024-10-11 18:55
nnnnnnnnnnnn

-
taka
2024-10-09 09:26
明るく楽しい先生です。緊張することなくレッスンが受けられました。

-
Elsa
2024-09-28 19:56
如果加分还是人加个转盘就好了

-
Hiromi
2024-09-28 17:56
楽しかったです♪

-
Alex
2024-09-26 20:57
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

-
happyuco
2024-09-21 19:58
I enjoyed your class very much! Thank you!

-
Mira
2024-09-14 19:01
Very very nice super super nice(。・ω・。)|。・㉨・)っ♡ 喜欢你♪(≧㉨≦)