
-
Max
2024-05-18 11:56
大爱这个老师

-
Maaya
2024-05-18 11:28
難しいところを丁寧に教えてくれたました。

-
Ryoko
2024-05-17 12:28
丁寧なレッスンでした。

-
Hiro
2024-05-16 20:06
REMS受講しました。
とても丁寧なレッスンでわかりやすかったです。
次回もよろしくお願いします。

-
Hiro
2024-05-14 19:11
カランメソッド受講しました
とても聞き取りやすい発音とスピードでした。
また次回もよろしくお願いします。

-
Yukki
2024-05-13 11:56
REMS受講。テンポがあり、丁寧な授業でした。いつもありがとうございます。

-
mieko
2024-05-12 20:57
発音

-
NAOMI
2024-05-12 12:29
Thank you again for your wonderful lesson! I can’t wait to see you again.

-
Soma
2024-05-12 10:58
Thank you so much for your lesson!
My son enjoyed your lesson very much!
Also, he said he wants to take your lesson once again!

-
Maaya
2024-05-11 19:30
いい先生です。