
-
Naoko
2024-02-12 11:27
発音がわかりやすい。授業も丁寧

-
Saki
2024-02-11 20:32
Mrs Ely is so kind teacher.And she taught me many things so clearly such as that I should more practice things. I really enjoyed her class. I wanna take her class again:)

-
Riko
2024-02-10 17:28
話しやすく、楽しかったです。ありがとうございます!

-
Hojita
2024-02-10 04:26
Hojita always looks forward to taking classes with her "dear" teacher. 25 minutes passed in a flash. Thank you, teacher, for your continued gentleness and patience!

-
KOTA
2024-02-08 18:58
とても優しく、明るく、ゆっくり教えてくれました。ありがとございました。

-
NANA
2024-02-08 09:39
R.E.M.S.を受講しました。丁寧に教えて頂きました。

-
Caio
2024-02-08 09:26
thank you so much

-
EMIKA
2024-02-06 19:23
とても楽しくレッスンできました!ありがとうございました

-
Shin
2024-02-05 19:59
教材がわかりやすく楽しくできました。優しい先生です。

-
Yukia
2024-02-05 10:42
良かったです。