
-
Hiro
2024-04-17 08:26
Thank you so much!

-
Hiro
2024-04-17 00:27
いつもテンポよくありがとうございます。

-
Mykee
2024-04-16 08:14
Thank you very much as always.
The class is continuing to be difficult for me, but she teaches me patiently.
I’ll do my best!
Thank you very much!

-
Hiro
2024-04-13 00:27
文法の説明がとても丁寧で、わかりやすい。

-
Lucy
2024-04-12 07:26
🥰

-
Misato
2024-04-12 05:57
何回か受けたことのある先生でしたが、今回も聞き取りやすい英語でわかりやすかった

-
Hiro
2024-04-11 08:27
とても分かりやすい。

-
Momo
2024-04-11 05:55
優しい先生でした♪♪

-
Yurina
2024-04-10 06:30
とても良かったです。ただ、Unit1のLesson2〜Lesson5がとばされてまだやっていません。次回は、Unit1のLesson2からお願いします。

-
Mykee
2024-04-09 08:10
She is a very good teacher.
Thank you as always.
I7ll do my best.
Thank you very much!