
-
Saphiros
2026-02-28 13:26
还好

-
Linda
2026-02-27 16:28
very good for the class of me

-
Gaby
2026-02-25 19:26
The teacher is wonderful. When I say something incorrectly, the teacher patiently teaches me the correct way to say it.

-
Jojojing
2026-02-22 16:26
楽しかったです😃!

-
Gaby
2026-02-21 14:58
The teacher is great. When my pronunciation isn’t correct, the teacher helps me read it again.

-
Annie
2026-02-17 19:56
只是用这个来试试的,是因为太过时间久了,所以我也不知道,只能买个五星了我,希望别介意啊😄

-
Ema
2026-02-15 14:20
2回目受講しましたが、子供がぐずっても最後までできました。

-
Yuki
2026-02-14 19:59
I always enjoy your lesson!

-
SAYA
2026-02-14 19:27
とても話しやすく間違えてももう一回きがるにちゃれんじできる

-
Arisa
2026-02-14 18:56
thank you❣️