
-
Kaho
2024-01-22 16:55
楽しくレッスンできました。

-
Yu
2024-01-19 20:27
明るく楽しいレッスンだったが、 生徒の私自身がカランのレッスンに慣れておらず、進め方がよくわからず、不完全燃焼というかんじでした。

-
Evan
2024-01-19 18:25
good

-
osei
2024-01-16 18:59
今日も楽しく授業が出来ました!!

-
Ruri
2024-01-15 16:26
初めて受けました。
笑顔のあふれる先生でした。
良かったです。

-
Sherry
2024-01-15 09:04
The teacher is nice.

-
yumi
2024-01-14 14:01
カランレッスン2回目です。
いつも笑顔で間違いもきちんと訂正してくれてとても丁寧です。速いスピードが苦手な私にはちょうどいいです。
またお願いしたいと思います。

-
Reirei
2024-01-14 08:31
なんかすごくてにこにこしていつもよりレッスンが楽しかった。🍬🍰🎂🍭🍨🍦🥧😘🥰😍💌💚💙💜🤎🖤🤍♥️💛🧡💝⭐💘💖💗💓💞💕

-
Masa
2024-01-13 15:29
I took the Callan Method. I also took her lessons for the first time. She is very good at teaching and corrects my pronunciation mistakes very carefully. Therefore, I would like to take her lessons again. Thank you very much.

-
Anne
2024-01-11 19:56
?!