
-
Abby
2025-10-29 13:26
I can draw

-
Anna
2025-10-28 20:14
动漫了

-
Yuri
2025-10-17 08:26
THANK YOU

-
Minoru
2025-10-17 08:02
A lot of nice advices and joyful conversations.

-
Yuri
2025-10-11 05:59
Thank you for teaching
It was fun
(^^)(*^^*)\(^o^)/^_^🌈❤❁

-
Rihi
2025-10-10 06:05
元気がよく聞き取りやすい英語です。
はじめの挨拶で授業以外のことも取り入れてくれるなどして盛り上げてくださった。

-
Yuri
2025-10-10 05:28
Thank you for teaching
It was fun
(^^)
(*^^*)
\(^o^)/
^_^
🌈
❤
❁

-
Maria
2025-10-06 11:26
为什么必须要打五星才能提交评价呢?

-
yoyo
2025-10-03 11:26
很好

-
Mimi
2025-10-03 08:58
優しく指導してくれました。
ありがとうございました。