
-
YUKA
2026-03-25 23:06
Thank you for teaching me politely and gently🙌🏻🩷

-
MAAYA
2026-03-25 21:33
娘がとても楽しかった!と進め方が上手な印象でした。

-
MEI
2026-03-23 18:27
すごく分かりやすかったし良かった!
またお願いしたいです!!

-
Koto
2026-03-19 10:26
めっちゃ面白くて楽しかったです!また受けたいと思えるせんせいです!笑顔が素敵💓

-
Rin
2026-03-11 19:27
少しだけ、早口で聞き取りにくかった。
けど、レッスンがテンポよく進んだ。
ありがとうございました。

-
Jason
2026-03-02 17:56
best

-
KEIKO
2026-03-01 15:23
I really like your teaching!
Thank you for the lessons.

-
Haruki
2026-02-03 18:57
やさしい

-
Naoko
2026-01-30 20:21
Lovely teacher!

-
Naoko
2026-01-30 15:04
Lovely and thoughtful teacher.We became wonderful friends.