
-
sandy
2024-10-26 19:56
好

-
Koha
2024-10-26 13:30
今回初めてハロウィンレッスンを受けました
内容すごく楽しかったです♫

-
Sota
2024-10-22 16:27
楽しくレッスンできました。

-
Rin
2024-10-20 18:56
難しかったです。

-
Kodai
2024-10-04 20:56
回線が悪く繋がらなくても、快く迎えてくれた

-
Hide
2024-09-29 19:30
歌って間違えたところを優しく教えてくれました

-
Tina
2024-09-29 19:02
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️❤️❤️❤️❤️❤️,when you birthday,l will sing a birthday song to you.And l will say :“Happy birthday to you!!!” l remember your birthday forever,the nineteenth of December……

-
REIJU
2024-09-29 16:56
楽しすぎて笑ってしまいました。ありがとうございました。

-
Koha
2024-09-29 14:11
Thank you for teaching
今日のレッスン最高に楽しくてあっという間にレッスンが終わっちゃいました
もっとレッスン受けたいです❤️

-
kazuma
2024-09-29 03:43
ありがとう