
-
Ren
2024-09-25 17:58
とっても楽しい、とっても面白いとってもわかりやすい、レッスンをしてくれてありがとうございました。(・・)

-
Louie
2024-09-24 19:29
no passion. boring

-
NORIKO
2024-09-21 19:56
落ち着いた雰囲気の先生です。丁寧に教えてくれます。

-
Atsuko
2024-09-17 19:29
聞き取りやすいように話してくれて、楽しくレッスンを受けることができました。またお願いしたいです。

-
Tetsuo
2024-09-14 15:31
I enjoyed today's lesson a lot.
I'm looking forward to the next lesson.

-
AKIO
2024-09-14 13:30
I read the text of today's lesson and understood it!

-
AKIO
2024-09-12 13:33
If you weren't you, who would you like to be? I have no idea.
For example,please?

-
Mac2
2024-09-11 18:29
丁寧に優しくレッスンをしてくれます。

-
AKIO
2024-09-11 15:30
I was confused because the review was something I had never learned before.

-
AKIO
2024-09-11 15:30
Entering a new stage, fun!