
-
Atsuko
2026-06-22 19:35
Thank you very much. I enjoyed your lesson.

-
Sana
2026-06-18 18:58
Thank you for teaching me.🥰

-
Awa
2026-06-17 19:29
It's a good teacher🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰I like this teacher🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹very good💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

-
zeze1
2026-06-12 20:27
生动有趣

-
SENA
2026-06-12 19:29
少し間違いを都度訂正にしてくれなかったことがありました。でも、スタンプをくれました。嬉しかったです!

-
Liam
2026-06-10 20:27
I love she’s.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😍😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😘😍😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😁😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍😘😍😍

-
Anna
2026-06-05 20:26
非常好,一百分

-
Atsuko
2026-06-05 12:08
I enjoyed your lesson. Thank you so much.
I received a lot of good comment from you and I felt more motivated.

-
Satomi
2026-06-03 09:57
カランメゾットを受講しました。間違いを細かく指摘してくれます。少しタイムラグがあったため、サクサク進むよりかは丁寧に進む感じでした。発音がきれいです。

-
Kevin
2026-06-01 19:56
还可以哈