
-
Bessie
2025-10-23 12:56
she is funny

-
Yoshi
2025-10-23 11:31
9月に行った温泉旅行について話しました。わかってくれたかな~?とても楽しいクラスでした。See you next lesson.

-
Tina
2025-10-21 13:27
See you tomorrow.

-
nianian
2025-10-20 17:37
能够很好的倾听孩子输出,课堂氛围很好

-
mei
2025-10-20 14:01
トンカツのスタンプが可愛いかったです。 (すみっこ)

-
Tina
2025-10-20 13:28
She is the best English teacher I have ever had.

-
mei
2025-10-16 11:57
トトロ

-
Tina
2025-10-15 19:12
The teacher's class is very interesting

-
Yuka
2025-10-15 16:57
大好きです

-
Yoshi
2025-10-15 11:32
地震や台風が多いので大丈夫か等話しました。楽しいクラスでした。笑顔が素敵でした。Thank you so much. Have a great Wednesday.