
-
Akemi
2024-08-11 13:39
ありがとうございました。

-
Akemi
2024-08-11 13:39
ありがとうございました。

-
Akemi
2024-08-11 13:39
ありがとうございました。

-
ERIKA
2024-08-09 10:57
とても優しい先生で、安心してレッスンを受けることができました。間違いも聞き逃さずその場で直してくれるのがとても良いです。

-
Lee
2024-08-07 09:32
Very good

-
Yoshi
2024-08-05 20:33
REMS受講
前回のREVISION DRILLを終えた後、p. 231と次のTOPICと前回の先生が残してくれているのにも関わらず、なぜかP221のReading excise から再開。
やったとこなのになぁと思いつつ復習がてら受けましたが、
おそらくP231とP221を読み間違えてしまったのでしょう。
一言確認してほしかったですね。
なのでこの評価にしました。
細かく発音を矯正していたただいたのはよかったです。

-
Rin
2024-08-05 18:26
丁寧に直してくれました。

-
happyuco
2024-08-04 20:36
Thank you for your lesson.
Your talking speed was a little fast and I got confused,
so I would like to get used to the speed of English as soon as possible.
I didn't know what I did wrong and I wanted it fixed.

-
Rin
2024-07-29 05:57
ありがとうございました。

-
KARINTO
2024-07-27 18:33
He is a very patient teacher . i appreciate him. Because he taught me how to pronounce some words many times. I appreciate him. He is a very generous teacher. I want to study English with him again.