
-
chengcheng
2024-08-17 19:58
100000000星评价最好了

-
Natsuko
2024-08-15 20:58
REMS受講です。笑顔の多い先生で安心してスムーズに進められました。

-
cherry
2024-08-13 19:27
Thank you🎀

-
RYOMA
2024-08-11 18:27
Thank you!

-
RYOMA
2024-08-09 18:28
I always enjoyed your lesson very much .Thank you!

-
saki
2024-08-07 07:59
かわいらしい先生で、発音が綺麗でした。
Thank you!!

-
Suzu
2024-08-07 07:13
良かった

-
aoi
2024-08-04 19:27
楽しかったです。

-
RYOMA
2024-08-01 19:19
Thank you! We always enjoyed the lesson very much . We are looking forward to seeing you tomorrow, but unfortunately we cancelled tomorrow ‘s lesson . We are going to the summer festival “ennnichi, or Natsu matsuri at the shrine. So see you next time again !

-
Mei
2024-07-26 12:26
とても楽しかったです。