
-
Aki
2025-12-05 10:27
聞きやすい声でとてもテンポの良いレッスンでした。

-
aya
2025-12-04 11:58
Thank you for today’s lesson.
I’m glad to teach kindly when I was confused with answering long sentences.
See you.

-
YAYOI
2025-12-01 10:00
カラン5を受講したのですが、何故か聞き取りにくいことがあり(声が高いからか早いからか、私の耳が老化しているのか…)たびたび困惑することがありましたが、個人の感想です💦
細かくミスを指摘して下さるので、勘違えて覚えていたものも気づけて良かったです。

-
Mitsu
2025-11-24 07:58
She is kind, cheerful and calm. I feel comfortable during the lesson.

-
nami
2025-11-22 11:01
REMS受講
とても声がキレイで優しい先生です。
抜け、発音の指摘しっかりありで、
確実にしっかりレッスンを進めてくれます。

-
Jack
2025-11-22 07:00
落ち着いた雰囲気で、間違いもアドバイスをいただき良い先生でした。ありがとございました。

-
Asako
2025-11-20 08:29
very kind and supportive!

-
Yuko
2025-11-18 21:45
細かくチェックしてくれるので上達しそう

-
Hiro
2025-11-11 08:26
Thank you for the nice lesson!!

-
Mitsu
2025-11-08 07:58
She is kind and skillful. She is also good at handling with repeat-type lessons like R.E.M.S. I am impressed.