
-
Eliyah
2025-07-30 13:35
I like this teacher her pronunciation is very good and She is also very kind. When you do one answer correct,She will give you a star a😘😃 I like teacher who are this

-
Eason
2025-07-28 19:26
喜欢老师

-
Nilamy
2025-07-26 21:55
Is very good is very good 👍

-
Selina
2025-07-22 20:26
,

-
wen
2025-07-19 20:59
他很好,还很有趣,他会给我加小星星。

-
stella
2025-07-16 05:56
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

-
nade
2025-07-13 20:26
バイバイの言い方が可愛いです笑

-
Yoichi
2025-07-13 10:30
先生の話す文章が明確で発音がきれいなので、とても勉強になりました。こちらが話に詰まった時も、辛抱強く待ってくれました。

-
wen
2025-07-10 20:27
他会给我加小星星。

-
Eliyah
2025-07-08 20:43
很好,口语流利!