
-
Moto
2025-06-17 13:29
スムーズに進行していただきうれしいでした。
Thank you for your lesson. See you!!!

-
Moto
2025-06-16 14:03
This time I didn't review so much. But I had a good time.
Thank you very much.

-
KOSUKE
2025-06-10 21:56
so good!

-
mo
2025-06-09 11:35
文の区切りかとってもいいです!短すぎると勉強にならないので。この先生は間違える事も含めてチャレンジさせてくれてる。発音も書き取りやすいです。

-
Saeko
2025-06-07 18:28
She takes free talking related for lesson, it's really useful and good way. Thank you.

-
Runa
2025-06-07 14:16
理解できるよう繰り返し丁寧にレッスンしてくれます。

-
shu
2025-06-04 20:57
讲的有意思。

-
beibei
2025-05-30 21:57
很认真

-
Gaku
2025-05-30 19:22
聞き取りやすく楽しく授業が進みました

-
mo
2025-05-30 14:42
センテンスの長さが丁度よくて勉強になりました。間違ってもすぐに訂正して下さり、楽しくできました。