
-
Eiya
2025-05-20 17:56
カランを受講しましたが、進行がとても良かったです

-
Noriko
2025-05-18 15:26
きれいな発音で聞き取りやすかったです。ニコニコされていて感じも良かった。

-
Kyohei
2025-05-17 10:26
っっっq

-
MS
2025-05-15 20:57
一生懸命教えてくれる

-
CiCi
2025-05-15 17:56
很好!!!!!!语气温柔,长的非常好看

-
Thomas
2025-05-12 19:27
太开心了。😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚😍😍😍😍😍😍😍

-
Sarah
2025-05-10 11:26
566698

-
KEIICHIRO
2025-05-08 15:29
Thank you, Cornflow. Today is our fifth lesson. Your lesson is very helpful for me a lot compared to the time I first took. Amazing!

-
Ruri
2025-05-07 10:45
わからない所は理解するまで丁寧に説明してくれるので、内容の濃い授業です。学校では教えてくれなかった事を沢山学べて楽しいです。ありがとうございます。

-
KEIICHIRO
2025-05-06 19:45
Thank you, Cornflow. It was so fun to talk to you a lot. I felt your passion for teaching today.