
-
Eden
2025-09-22 22:27
很好

-
yue
2025-09-22 18:57
,

-
Aono
2025-09-20 07:09
A fun lesson that will make you smile!

-
Masa
2025-09-17 08:34
日常英会話4。たくさん話してくれるので語彙力がUPしそうです。少しなまりがありますがおそらく改善すると思います。人柄が良い先生です。

-
Masa
2025-09-16 08:27
日常英会話4。元気があって積極的に対話してくれます。少しなまりがありますが聞き取れる範囲です。

-
Tama
2025-09-15 08:33
This My first lesson for Topic Converstation. The topic is movie ,Movie what I'm interesting. So I fell this lesson is not hard for me,but antoher topic ,I'm not think so.
This was an awesome lesson for me.Thank you
I'll give you three thumbs up,not two thumbs up.
anyway I just find 5 start in review feedback.
Thank you again.

-
Maki
2025-09-08 10:03
丁寧で良かったです。生徒(私)が話す機会が少なったので生徒が話せるようなレッスン進行にして欲しい。

-
jula
2025-09-06 10:28
ちょっと話すスピードが早かったです

-
akane
2025-09-02 06:03
🌺🫶🏻

-
Yuko
2025-09-01 15:04
一生懸命色々な形で説明をしてくれたのですが、少し早口だったので、申し訳ない事に超初心者の私には理解することが難しかったです。