
-
Mochi
2025-12-19 05:57
😆

-
Kaz
2025-12-17 22:29
Thank you very much for the good lesson! I enjoyed it very much! I would like to take your lesson again!

-
Amanda
2025-12-15 22:28
依旧好评

-
Eugene
2025-12-11 04:57
She really fun and making jokes to me I really like it

-
Amanda
2025-12-08 22:26
每一个奖杯都是值得的

-
Yukii
2025-12-08 06:28
発音がとてもキレイで、しっかり文法の説明もしてくれます。
会話が楽しいです。

-
Amanda
2025-12-07 22:26
灯光需要调亮点

-
Yasu
2025-12-07 05:56
Thank you very much.I appreciate for you.See you next time.

-
David
2025-12-07 01:32
感覺這次上課,真的偏平淡了一點,可能不太能延伸話題,因此稍微有點難以專注!而且總是停頓在一個有點奇怪的地方,使得要對話也怪怪的,停下來也怪怪的🤨
目前為止,好像上文法還比較合適,可惜已經沒有文法課可以上了~

-
Vinky
2025-11-30 19:26
還可以吧⋯