
-
Yoshiko
2025-09-23 19:30
とても優しくて、明るく、励ましてくれる先生でした。
発音もすごくわかりやすくて、レッスンが楽しくあっという間でした。
ありがとうございました。
またお願いしたいです。
She was very kind and cheerful.
She was an encouraging teacher.
Her pronunciation was also very easy to understand.
I really enjoyed the lesson.
Thank you very much.
I'd like to learn from you again.

-
Xixi
2025-09-22 19:57
二逼

-
Jack
2025-09-20 17:27
Evril 爱你

-
Fumika
2025-09-19 19:29
分からなかったところも少し待って「○○だよ」と教えてくれました‼

-
Lucy
2025-09-18 20:59
很好!!!!!!!!!!!!!!!!

-
yuu
2025-09-18 18:34
優しい先生で、楽しそうにレッスンを受けていました。

-
Rintaro
2025-09-18 04:30
ありがとうございました♡

-
Ella
2025-09-15 20:01
老师,我觉得你今天做的很好,为你点赞哟

-
Daigyo
2025-09-15 17:27
ゆっくりと話してくれるので楽しく英会話ができました(^▽^)/

-
Lucy
2025-09-11 20:26
很好!!!!!!!!!!!!!!!!