
-
Kanji
2021-09-11 18:49
Thank you for the fun lesson.

-
Sawa
2021-08-29 08:34
音読するとき、声を変えていたので面白かった!

-
ribon
2021-08-27 14:07
優しくてすごくおもしろかったです。

-
Emma
2021-08-25 18:35
のろまな私のペースに合わせてレッスンしてくださいました。

-
Ayumu
2021-08-21 12:59
thank you so much

-
Bella
2021-08-20 13:30
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

-
Kanade
2021-08-12 21:44
明るく楽しい先生でした!身近なもので色を探したり、とても盛り上がってました。

-
Kyohei325
2021-08-09 22:05
She is a great teacher. She listened to my English carefully and has a calm tone and was easy to hear. Moreover, since he asked me a lot of questions, I could speak comfortably. I would like to take her lesson again.

-
tomo
2021-08-07 20:36
ぼくが、言ってる時に先生が、色んな口してて、面白っかった

-
AMI
2021-08-01 12:56
優しく丁寧に教えてもらいました。