
-
HSU CHIHCHUN
2025-07-22 15:06
EXCELLENT TEACHER, SHE CAN SHARE EVERYTHING!

-
HSU CHIHCHUN
2025-07-21 15:06
IN CALLAN CLASS, WE LEARN A LOT AND TEACH A LOT, SO I LOVE THIS ATMOSPHERE.

-
HSU CHIHCHUN
2025-07-17 12:50
DEFINITELY FIVE STAR CLASS, LOVE IT!

-
HSU CHIHCHUN
2025-07-16 12:51
I CAN LEARN A LOT IN HER CLASS. FOR EXAMPLE, I KNOW HOW TO RECOGNIZE DIFFERENT “LOOK”,”WATCH”,”GLANCE”,ETC. OR ABOUT DETAIL FOR PRONOUNCIATION ,LIKE “s”,”z”.
REALLY APPRECIATE AND EXPECT MORE LEARNING ABOUT THIS CLASS!

-
HSU CHIHCHUN
2025-07-15 13:53
I LOVE THIS CLASS SO MUCH, DEFINITELY GIVE A HIGHER SCORE!

-
HSU CHIHCHUN
2025-07-14 19:58
I CAN CONSIDER THIS TEACHER HAS A FLEXIBLE AND COMFORTABLE WAY TO TEACH ENGLISH. IT IS A GOOD EXAMPLE TO SHOW HOW TO USE ENGLISH WISELY. REALLY EXPECT TO USE THIS TEXTBOOK TOMORROW.

-
Ayaka
2025-07-11 09:27
丁寧で分かりやすかった

-
wanpakkun
2025-07-10 23:01
カランのレッスンも、濃密で有意義な内容でした。
レッスンの中で、理由を聞かれることがあります。
Yes/Noで答えた後、Why/Why notという質問です。
そんな時、多少、日常会話が混じります。
カラン自体は、厳格なルールがあるレッスンなのですが、
日常会話が少し混じることで、楽しく続けられています。
このあたりの加減は、先生の力量だと思います。
これからも、都合が合う時は、予約を入れたいと思います。

-
wanpakkun
2025-07-10 22:48
文法的なミスのある英語でも、言わんとしている意図をくみ取ってくれ、正しい英文をチャットしてくれます。
修正してくれた英文も、特に難しい表現はなく、読むと一回で理解できる英文です。
こんな時はそういう表現になるんだ、と毎回勉強になります。
また、チャットとして記録に残るので、
復習にも活用させてもらっています。
レッスン内容もさることながら、レッスン前のちょっとした会話、
レッスン中の会話など、すべてが非常に有意義です。

-
Ruth
2025-07-10 15:29
発音の細かいところを直して頂きました。