
-
Izumi Hikaru
2026-01-19 09:02
第一印象はえっ、ん?て思ったけど、そんなのは一瞬で、とてもよい先生でした!

-
Haruo
2026-01-18 10:56
I appreciate I had a good lesson.

-
William
2026-01-16 10:58
我家孩子觉得这个老师很好。

-
Jun
2026-01-14 19:29
Her pronunciation was easy to catch for me,so I could take a lesson without stress.

-
ami
2026-01-14 11:58
Thank you so much!!

-
Sam
2026-01-14 09:56
表情

-
Yasu
2026-01-13 05:57
Thank you very much.I appreciate for you.See you next time.

-
Yasu
2026-01-11 05:56
Thank you very much.I appreciate for you.See you next time.

-
YUNOSUKE
2026-01-08 07:56
話しやすいしこちらが言うまで待っててくれるいい先生だった

-
Ami
2026-01-07 09:29
今回はフリートーキングで題目についてたくさんの会話が出来ました。
聞き方が上手で素晴らしかった!とても楽しいレッスンでした!!