
-
eriya
2024-11-21 19:58
ノリのいい
ほめ上手
明るい
楽しい
いい所だらけでした

-
Sena
2024-11-19 15:56
英検2次試験対策受講。
いつも受けさせてもらっています。添削もわかりやすい解説を交えながら行ってくれるのでありがたいです。

-
Sena
2024-10-29 15:56
英検二次試験対策受講。
とても分かりやすく添削してくれて、また解説もつけてくれて今後気をつけるべきところが明確になる。

-
Sora
2024-10-28 17:26
たのしかった♡

-
Marika
2024-10-28 11:30
カラン ステージ2受講。初めてのレッスンでした。まず写真よりもずっと格好良い先生でよい意味でびっくりしました(笑)レッスンはさすがの110Pt、とてもスムーズな進行で、ほかの方のレビュー通り細かいミスもしっかり指摘してくださる先生でした。本来のカランのやり方で進めてくださるのでサクサク進み楽しかったです!Dictetionが終わり、残り30秒でもニューワークを進めてくれるところにびっくり!とてもやる気があって素晴らしい先生だと感じました。早速次のレッスンも予約させていただきました。

-
KASHINNE
2024-10-23 15:34
I always review and prepare for class, and you responded very well. You conducted the lesson appropriately, and the 25 minutes were very fulfilling. I am grateful for your dynamism. Thank you!

-
KASHINNE
2024-10-16 10:33
I enjoyed your lesson very much. Your language was clear and easy to understand, and your manners were very gentlemanly. The class was very comfortable. The progress was smooth, and I was convinced that I had made progress by recognizing the results of my preparation and review. It made me even more motivated. Thank you.

-
Chika
2024-10-07 15:35
優しいし、的確に指導してくれました。レッスンがスムーズでした。英語も発音がきれいでわかりやすかったです。

-
Larry
2024-10-07 13:55
很负责

-
Kakeru
2024-10-02 14:31
スコシキビシイ