
-
Mineto
2021-09-10 07:04
ノリのいいお兄さんでした。初心者にも優しく、カランメソッドを楽しく受講できました。

-
haruma
2021-09-08 16:28
今日も、とても楽しかったです!ありがとうございました。

-
haruma
2021-09-05 20:56
子供がとても楽しくレッスンを受けることが出来ました。また宜しくお願いします。ありがとうございました!

-
Haruna
2021-09-02 11:57
たくさんトロフィーをもらえてうれしかった

-
Kumiko
2021-09-02 08:34
Today I also enjoy your lesson. Thank you very much.

-
Kumiko
2021-09-02 08:27
Your pronunciation is clear and easy to listen. Also you kindly point out my mistake of grammar so it was my help. Thank you very much! I'd like to take your class again.

-
SEITA
2021-08-13 07:09
8才の息子がお気に入りの先生です!!

-
Himari
2021-08-08 12:53
優しかったようです

-
Shizuku
2021-08-04 12:07
とても面白い先生です。間違えても優しく対応してくれます。表情豊かで、毎回レッスンが楽しいです。

-
Beryl
2021-07-13 11:34
发音好听 讲得耐心 而去非常清楚 优秀的老师