
-
Rinta
2022-08-24 13:00
とても楽しかった。

-
masa
2022-08-23 19:56
She makes me smile.
Thank you.

-
Eita
2022-08-23 13:00
I am happy.

-
chii
2022-08-23 12:48
とても笑顔で楽しかったです
ありがとうございました

-
chacha
2022-08-18 13:19
楽しかったです。

-
masa
2022-08-18 05:13
she encouraged me.
Thank you.

-
SUEHIRO
2022-08-17 15:29
good lesson

-
Izumi
2022-08-14 16:58
カランメソッドステージ8を受けています。発音も綺麗で、ペースは早いですが練習になります。カランメソッド以外受けたことはありませんが、オススメの先生です。

-
Aya
2022-08-14 12:43
I was very nervous because It was my first lesson, but she was really kind.
she explained again and again until I could understand so I enjoied the lesson.
Thank you!

-
keita
2022-08-13 21:42
初めての体験レッスンでお世話になりました。
とても丁寧で 分からないところはゆっくり言い直してくださいました。
スタンプをたくさんいただき あっという間の25分でした。
Thank you!!!