
-
Ichiro
2025-06-12 19:26
Good

-
Sissi
2025-06-06 16:56
好👍!

-
Itsuki
2025-06-03 16:56
とても優しくて授業も上手で素晴らしい先生だと思いました✨
また授業を受けたいです。
ありがとうございました♪

-
yiheng
2025-06-02 15:58
给我两百分

-
Eric
2025-06-02 13:58
Good

-
KASHINNE
2025-05-27 13:34
The class progressed smoothly, which encouraged me to engage in conversation more naturally. I found that I spoke more than usual, and this is a testament to the teacher's incredible skill in guiding us. I would love to retake the class. Thank you so much!

-
Haru
2025-05-21 16:27
明るい

-
Yuyu
2025-05-14 11:30
オフラインでもお世話になった先生です。
彼の授業はとても楽しいです!
Thx!!!

-
Ai
2025-05-11 18:57
thank you!

-
Ami
2025-05-10 14:30
R.E.M.S受講。発音も教えてくれて良かった。
発音だけにフォーカスしすぎると、レッスン内容に集中できなくなることもあるが、
バランスが良く、上手く両立していた。