
-
daisuke
2023-09-28 07:55
素晴らしい先生です

-
daisuke
2023-09-28 07:55
素晴らしい先生です

-
daisuke
2023-09-28 07:55
素晴らしい先生です

-
daisuke
2023-09-19 04:50
素晴らしい先生です

-
eathan
2023-09-09 19:37
This teacher is very good, the lectures are humorous and interesting, and the interaction with children is good!

-
Keigo
2023-09-02 19:05
She was cheerful and attentive, and I was able to make good eye contact with her, so I enjoyed the Callan Method class, which can be difficult to engage in conversation with.

-
katsuya
2023-08-29 19:27
さいこー

-
daisuke
2023-08-29 17:56
素晴らしい先生です

-
Kuri
2023-08-27 21:30
発音は聞き取りやすいです。復習した際にいくつか文章が読まれていなかったことがわかり残念です。
間違えた時の指摘はキッチリしていたのは良かったです。

-
Lumina
2023-08-26 19:59
カランメソッド受講です(2回目)。
発音よいですし、間違えたら正しい文章を言えるまで
どこが間違えているか指摘してもらえるのもうれしいです。
優しい先生です。
たくさんの生徒さんを見ているのに、疲れた様子も見せないなんて
本当に偉いな、と思います。