
-
Kuri
2024-02-28 21:00
Basic English受講し質問を色々したが、ちゃんと理解できるよう時間を使っても説明してくれて嬉しかったです。最後には勉強に対する姿勢を褒めてくれました。また受講したいです。

-
KAREN
2024-02-28 10:53
Good

-
kexin
2024-02-26 19:56
满意

-
Sherry
2024-02-23 14:41
The teacher's accent is very good.

-
Sherry
2024-02-23 14:04
The accent is good. But the child's sense of language is not very strong yet, so when the teacher speaks a relatively long sentence in English, the child seems to understand but not understand^^"

-
Yukko
2024-02-21 11:59
先生はにこやかで明るく、間違えたところ、発音がうまくいかなかったかな、というところはすぐチェックし訂正してくれます。
レッスンのテンポもとてもよくて勉強になりました。

-
Chie
2024-02-17 19:17
カラン受講。今までの先生と少し進め方が違うように感じて戸惑った。私には少し発音が聞き取りづらかった。

-
Leo
2024-02-17 10:27
老师挺好的

-
Panda
2024-02-09 20:00
Rhapsody-sensei's lessons were relaxing and comfortable. I would like to take her lessons again.

-
Nao
2024-02-08 18:30
落ち着いた雰囲気でスムーズにテンポよく、レッスンできました。