
-
Fujisan
2023-11-06 20:49
発音、語尾などしっかり聞いて訂正くださいました。楽しかったです。ありがとうございました。

-
naomi
2023-11-06 09:03
Thank you for your lesson.
I enjoyed it very much.

-
kurumi
2023-11-03 07:26
優しく笑顔がキュートでした

-
Yuko
2023-11-02 06:56
🤩

-
Tomoka
2023-10-28 07:58
I want to take your lesson again! Thank you.

-
Tsuyoshi
2023-10-24 07:26
Thank you so much for your information in the class.

-
Tsuyoshi
2023-10-24 07:26
Thank you for the lesson.

-
NikiTang
2023-10-23 20:56
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

-
Yuto
2023-10-19 17:48
2回目のレッスンもすごく楽しかったです!!
Thank you so much!! teacher rhapsody!!

-
EVA
2023-10-17 20:33
好好好,非常好