
-
Vera
2024-02-21 09:09
谢谢老师,小朋友不认真,老师没有情绪还是认真在教

-
kou
2024-02-19 14:26
楽しかった

-
Tracy
2024-02-18 15:30
Good ❤️❤️❤️

-
Gavin
2024-02-14 20:21
Great

-
Ayako
2024-02-14 20:03
カラン4受講中です。
綺麗な発音でスピード早めなので集中して授業を受けることができます。大好きな先生です。また予約します。

-
HONOKA
2024-02-13 22:10
soooo cute!
she smiled all time!

-
RYOTA
2024-02-12 18:27
Thank you so much. See you next class.

-
Ryo
2024-02-12 07:09
わかりやすいレッスンでした

-
Ayako
2024-02-06 13:28
すごく発音が綺麗で、スピードも速いです。
でも上手く言えない時はちゃんと待ってくれて、スピードも調節してくれます。
素敵な先生です。
また予約します。

-
funny
2024-02-03 11:23
It had been a while since I last took her lesson and it was my second time to join her class. But she remembered me and realized my improvement so we had a lot of conversation in various topics. It was a good practice. Thank you!!