
-
yui
2023-06-15 21:34
優しい先生です。

-
shima
2023-06-11 08:34
You contacted very kind and patient for my poor English.
You also had a lesson including small talk because I enjoyed
your class.
Thank you for the lesson.

-
Ryohi
2023-06-11 07:02
失敗しても明るく対応していただき、子供もとても楽しそうにレッスンを受けていました。

-
Taka
2023-06-11 05:57
解答に混乱していても、毎回笑顔で対応してくれるので、とても考えやすくて答えやすいです。

-
KEIICHIRO
2023-06-10 13:43
Thank you so much, Ramona. I had a great time. You always speak slowly with beautiful pronunciation. It is easy for me to hear and helpful. I really enjoyed free talk with you.

-
yui
2023-06-08 21:25
優しく教えてくれました。

-
Marina
2023-06-08 08:32
thank you very much ❤️

-
Yuki
2023-06-07 22:04
レムスとカランを受けました。レムスは難しくて何度も躓いてしまいましたが、たくさん笑ってくれて難しいから頑張ろうと言ってもらえました。カランでもたくさん声をかけてくれました。とても笑顔の多い先生で楽しくレッスンができます。

-
Ringochan
2023-06-07 18:34
カランStage9受講。
Stageが上がっても毎回サクサク進んでもらえるので楽しくレッスンを受けることができます。発音もクリアで聞き取りやすくとても綺麗な先生です。

-
Taka
2023-06-06 18:56
2回目のレッスンでしたが、とてもスムーズに練習出来ました!