
-
KAORU
2023-12-23 14:57
R.E.M.S受講。
とても流暢な英語で逆にまだ私には聞き取るのが大変でした。
これになれるともう少しリスニングが上達するのではないかと思います。

-
Sachiko
2023-12-22 03:51
She was really a nice teacher. I really enjoyed talking with her and learning from her!

-
YURI
2023-12-19 19:26
音声が聞き取りづらかったです。

-
risana
2023-12-19 18:56
2回目でとっても優しくて楽しいし笑顔でもっとやりたい気分になります!

-
Maamaa
2023-12-19 08:58
アイスブレイクからレッスンまで、とても楽しくテンポよく進めてくれました。かつ、間違いは適切に正してくれて、とてもいい先生だと思います。

-
Yochi
2023-12-18 14:30
テンポよく進むことができました。話すスピードが速すぎますか?大丈夫ですか?と聞いてくださったり、とてもやさしかったです。そのうえ、曖昧な発音になっている場合はちゃんと修正してくださいます!

-
Sarah
2023-12-16 17:01
とても明るくて、分からないところがあって悩んでいたときに、分かりやすく教えてくれました。

-
shima
2023-12-16 08:24
I enjoyed your class because your pronunciation was very clear and smooth, so I was able to understand the class. And you would correct my mistakes promptly. You are a nice teacher to me.
Thank you for the lesson.

-
Ella
2023-12-15 11:58
A very good teacher

-
Ella
2023-12-15 11:58
sorry the laptop is restarting