
-
ORIE
2021-04-04 07:36
初めて受講しました。
ネイティブのような発音というわけではないですが、会話が自然に続き、生徒に楽しく教えようとする思いがとても伝わってきました。良い先生でした。

-
YUKI
2021-04-03 14:10
Thank you for a wonderful lesson!
It was fun and the time past quickly.
I'm always slightly nervous before my online English lesson.
I will do my best next time.

-
Masa
2021-04-03 09:15
I took the Callan Method. This teacher's pronunciation is very easy for me to understand. Also, the speed of conversation suits me. I will take her lesson again. Thank you.

-
sun
2021-04-02 22:37
very bad

-
yusong
2021-04-01 21:26
没觉得有什么特别

-
Ayumi
2021-03-23 22:06
I enjoyed today’s lesson as always, thank you!! You really are my best teacher. I’m looking forward to the next lesson.

-
Etsuko
2021-03-08 21:47
調子が悪いという事でカランからトピックカンバセーションへ変更。喉の調子が良くない時にカランのフルブックレビションは申し訳ないと思ってカリキュラムの変更を提案したのは私だけれど…、評価をみてカランを楽しみにしてはいたので少し残念。
100ポイントの講師だと代替の講師も100ポイントの講師でないと見合わないのでなかなか休めないのかなと思いました。
講師のモチベーション及び受講者の為、調子が悪い時はきちんと休みが取れる環境にならば良いなと思いました。

-
Aki
2021-03-08 11:28
カランメソッドが初めてだったので不安だったのですが、丁寧にレッスンをしてくださり嬉しかったです。
機会があったらぜひまたお願いしたい先生です。

-
vivi
2021-03-07 19:55
上课不爱说话,有错误不纠正,问老师一些问题,有时候不回答.

-
Hinako
2021-03-01 18:05
おおらかな良い先生でした。ありがとうございました。