
-
Tina
2024-04-19 18:26
Good

-
Haruka
2024-04-19 09:55
Great teacher!

-
ICHIKA
2024-04-13 10:55
たのしかったです♪

-
Jellydonut
2024-04-11 11:25
ビジネスイングリッシュを受講しました。明るく丁寧でわかりやすい授業でした。

-
Halil
2024-04-08 12:18
She is a great character who always devotes herself to teaching more something.

-
Mii
2024-04-02 12:29
時間を忘れてしまうほどの、やさしい笑顔と丁寧なレッスンを提供していただきました。
また、ぜひ受講したいです。

-
Kerry
2024-03-25 12:44
her pronunciation is clearly

-
Haruna
2024-03-23 11:29
REMS受講。間違えたところはちゃんと正しく言えるまでやってくれたのでよかったです。

-
Eason
2024-03-20 12:56
我今天很开心。😊😊😊

-
Maimaika
2024-03-20 12:28
She gave encourages to me. I am delighted.