
-
Genchan
2024-11-03 06:59
She made excellent class. She guided the student with very motivated words and her pronunciations are very beautiful. Excellent teacher. We like to take her class again!

-
Noriko
2024-10-31 08:57
REMS楽しい。短い文章なのに、覚えられない!でも楽しいです。

-
Noriko
2024-10-29 11:00
初めてREMS受講しました。Sprint先生ベテランの先生で頼もしいです。
カランと違って自分でアウトプットするのでとてもいいです。

-
ryota
2024-10-29 06:26
ない

-
Fuwari
2024-10-28 12:03
4歳SK6受講。難しい単元でしたが、先生が担当の日で良かったです。安心して任せられました。

-
Hide
2024-10-24 08:28
Her English was easy to under stand and she guided well.

-
hanna
2024-10-22 12:57
很好

-
yuka
2024-10-20 09:00
わかりやすく質問してくれた

-
Fuwari
2024-10-20 08:44
4歳SK6受講。久しぶりに先生に会えて娘が嬉しそうだった。娘との相性が良く、レッスンの進みが心地よい。幼稚園が休みの日は是非受講したい。ありがとうございました!

-
Rena
2024-10-20 07:30
Thank you very much