
-
Wendy
2024-04-24 20:29
老师还行吧

-
MANA
2024-04-17 20:06
いつも楽しくレッスンしてくださいます。

-
sachi
2024-04-16 20:03
She is a really good teacher !
I completely misunderstood the time of the lesson today, and I am sorry that I was absent!

-
yuu
2024-04-05 11:46
とても根気強く笑顔で対応してくれました。とても優しい先生です。子供の様子を良く見ながら授業を進めて頂きました。

-
GENJU
2024-04-05 10:04
Thank you very much see you next time 😭😭😭👋👋👋👋👋👋👋👋

-
GENJU
2024-04-04 12:27
Thank you very much,see you next time

-
GENJU
2024-03-31 10:26
Thank you very much and see you next time 👋👋

-
Nolly
2024-03-31 09:55
明るく優しい先生です。

-
AA
2024-03-29 09:30
つまずくと、ゆっくりペースで話してくれました。笑顔で楽しい授業です!

-
Hikari
2024-03-26 20:57
Thank you so much!