
-
Haruhi
2024-10-31 19:28
ハロウィンで仮装していたので面白かったね

-
TAKA
2024-10-31 14:29
thank you(*'▽')🌸

-
Hayden
2024-10-30 19:26
Very good 😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😄😄😄😄😄😆😆😆😆

-
yuga
2024-10-30 15:56
少し難しいけど,勉強になった。

-
Yamato
2024-10-25 16:58
歌が上手い、優しくて楽しい先生

-
shion
2024-10-22 18:56
I love your lesson and I love you so much and I hope your day goes good 🧋

-
Hanna
2024-10-22 15:26
We love him!!!! Highly recommend!!!

-
Honoka
2024-10-18 18:57
きょうもありがとうございましただいすきです❤️🌼😍😘

-
TAKA
2024-10-18 18:27
thank you(*'▽')🌸

-
shion
2024-10-17 19:26
It was so good time to talk to you and I hope your day goes good