
-
Yuji
2024-12-04 11:57
ありがとうございました。楽しいレッスンでした。

-
Yuji
2024-12-04 11:56
ありがとうございましたm(._.)m

-
kiwi
2024-11-25 18:26
今日も楽しくレッスンできました。
ありがとうございました。

-
Tera
2024-11-22 20:40
REMS受講。答えられない時、黙って待ってくれる先生でした。ヒントを出してくれる先生も良いけど、しっかり考えさせてくれるArsema先生のようなタイプも良いです。

-
kiwi
2024-11-18 18:27
今日も楽しくレッスンできました。
ありがとうございました。

-
kiwi
2024-11-15 18:26
今日も楽しくレッスンできました。
ありがとうございました。

-
RYOHEI
2024-11-12 21:45
Teacher Arsema is an outstanding educator! You will be welcomed into the classes by the atmosphere she creates. I recommend her to anyone who wants to improve their English skills.

-
kiwi
2024-11-11 18:29
いつも楽しくレッスンを受けさせていただいています。
ありがとうございます。

-
Alice
2024-11-07 17:58
非常满意的课程🙈👋🏻😊💯💞

-
kou
2024-10-31 19:26
I can't recall sentences.